страницы

9 апр. 2018 г.

Христос Воскресе!!! /Easter

Светлый долгожданный праздник - Пасха!
Солнце разливается по улице и душа будто заново родилась!
С праздником вас!!!

А для настроения несколько моих акварелей - христианские храмы моей малой Родины.
Свято-Никольский храм 1502 года постройки, д. Здитово, Жабинковский район, 
Брестская область. Беларусь. 
Акварель, А2, 2016г.
В ноябре 2016 года эта моя работа заняла второе место 
в республиканском конкурсе "Замки и храмы Беларуси"

"Свято-Покровский храм г. Жабинка"
 размер 40Х23, 2017г.
Передана в дар городу Жабинке в честь его 200-летия, июль 2017г.

Свято-Никольский храм в д.Большие Сехновичи, Брестская обл..
Бумага, акварель, 34Х48, 2018г.

4 комментария:

  1. Ответы
    1. Спасибо, Тетяна! Очень тонкая тема.... без осмысления не приняться за работу.

      Удалить
  2. Бо ви можете зберегти свій шлюб і якомога швидше повернути свого колишнього хлопця після розлучення / розлучення через доктора Егвалі .. Мене звуть Феліція, я завжди буду вдячний великому доктору Егвалі за відновлення мого розірваного шлюбу після мого чоловік пішов від мене заради таємничих стосунків. марно. Я ніколи не вірив у чари, поки мій друг не познайомив мене з цим. Спочатку я ставився до цього скептично, тому що багато чув про фальшивих чарівників, але залишив свої сумніви позаду, тому що я відчайдушно намагався повернути чоловіка, і я зробив це відповідно до того, що у мене було. запитав він. Тепер мій чоловік повернувся через кілька днів після того, як я з ним зв’язався. Я знову живу щасливо з чоловіком після 6 місяців розлучення, і я не відпочину, поки він не стане відомим усьому світу, - сказала я йому. Доктор Егвалі також спеціалізується на лотереї, виліковуючи різні види хвороб, трави для вагітності. Зв’яжіться з д -ром Егвалі за його електронною адресою (Dregwalispellbinder@gmail.com) або за допомогою Whatsapp за номером +2348122948392

    ОтветитьУдалить
  3. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому і більше не проводив зі мною час і сказав, що хоче розлучення. Тож я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить мені життя нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тож я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому, він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене і вибачився за все, що він зробив, і сказав, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також приготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаюся, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки і що також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Справді, він Бог посланий, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя..

    ОтветитьУдалить

Меня зовут Оля. Можно на «ты».
Если у вас нет блога или своей страницы, но вы не хотите быть анонимом, выберите в списке «Название/URL» и напишите своё имя, можно и без URL.
Спасибо, что заглянули и поделились своим мнением!