страницы

7 апр. 2018 г.

С Праздником!

С Благовещеньем вас, друзья! Пусть ваш дом будет полон света и тепла в эти светлые праздничные дни! Пусть мир поселиться в ваших сердцах, а души наполняться любовью!



А у меня сегодня для вас символично благим вестям  - птица "Дыхание весны".
Известно, что птицы являются вестниками...и часто доброго, не только дурного (некоторые и такой возможностью обладают). Аист приносит деток, ласточка - весну на крыльях, голубь - мир и счастье, лебеди - любовь...
Пусть птицы, как и окружающие вас люди, дарят вам только радость и позитив!
Всех благ!!!

3 комментария:

  1. Какая симпатичная необычная кукла)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Да, Тетяна, это птица-ангел....сочетающий в себе семантику понятий как ангела, так и птицы. Люблю этот образ - глубокий по смыслу и душевный одновременно!

      Удалить
  2. Бо ви можете зберегти свій шлюб і якомога швидше повернути свого колишнього хлопця після розлучення / розлучення через доктора Егвалі .. Мене звуть Феліція, я завжди буду вдячний великому доктору Егвалі за відновлення мого розірваного шлюбу після мого чоловік пішов від мене заради таємничих стосунків. марно. Я ніколи не вірив у чари, поки мій друг не познайомив мене з цим. Спочатку я ставився до цього скептично, тому що багато чув про фальшивих чарівників, але залишив свої сумніви позаду, тому що я відчайдушно намагався повернути чоловіка, і я зробив це відповідно до того, що у мене було. запитав він. Тепер мій чоловік повернувся через кілька днів після того, як я з ним зв’язався. Я знову живу щасливо з чоловіком після 6 місяців розлучення, і я не відпочину, поки він не стане відомим усьому світу, - сказала я йому. Доктор Егвалі також спеціалізується на лотереї, виліковуючи різні види хвороб, трави для вагітності. Зв’яжіться з д -ром Егвалі за його електронною адресою (Dregwalispellbinder@gmail.com) або за допомогою Whatsapp за номером +2348122948392

    ОтветитьУдалить

Меня зовут Оля. Можно на «ты».
Если у вас нет блога или своей страницы, но вы не хотите быть анонимом, выберите в списке «Название/URL» и напишите своё имя, можно и без URL.
Спасибо, что заглянули и поделились своим мнением!